czwartek, 10 maja 2012

10 maja

To poniekąd zabawne.. Dostałam dziś pensję pomniejszoną o 500zł z powodu "niezrealizowanego cyklu". Dzisiaj też okazało się, że - dzięki mojej wczorajszej rozmowie z pewnym człowiekiem, który ma kontakty w środowisku - w przyszłym tygodniu reporter jedzie do Włoch by nakręcić materiał z Savage i Sandrą, będą z tego dwa odcinki.. Czy w związku z tym mam w przyszłym miesiącu spodziewać się pensji wyższej o 1000zł? Szczerze wątpię. Co ciekawe, moja koleżanka, która jest wydawcą, również.. Znikąd pomocy w tej pieprzonej korporacji..

Wczoraj w nocy napisałam obszerny mail do chłopaków z wiadomego zespołu. Nie mogłam zasnąć do drugiej.  Potwierdzenie odebrania wiadomości przyszło po 18.00. Ciekawe co się tam teraz dzieje.. Z jednej strony bardzo mi na tym zależy, z drugiej czuję się tak jakbym czekała na wynik rozmowy o pracę. Ponieważ merytorycznie wspierałaby mnie w menadżerowaniu firma moich znajomych, urządziliśmy we wtorek "burzę mózgów". Podsumowanie było takie, że nie możemy wszystkiego czego potrzebuje zespół robić tylko za tantiemy z przyszłych koncertów. Konieczna jest podstawa. Nie określiłam jej wysokości we wspomnianym mailu, uznaliśmy bowiem, że o pieniądzach należy rozmawiać osobiście. Dzisiaj 50 razy otwierałam ten list do nich i czytałam w kółko. Wydaje mi się w porządku. Ciekawe czy im też.. Szkoda byłoby stracić szansę na prace z tak dobrym zespołem, ale nie mogę poświęcać czasu, którego nie mam za dużo, na zajęcie opłacalne w przyszłości.. Mam już dosyć takich doświadczeń z G. Ostatnio znów mu pomogłam. Nie wiedział jak wycenić napisanie muzyki do spotu reklamowego, co mu zaproponowano. Jeszcze podpowiadałam jak właściwie sformułować ofertę. I znów ani słowa o tym, że coś z tego będę miała.. Kuźwa.. Rzygam tym..

Nie podoba mi się singiel tegorocznego MG. Pan Dyjak był dziś w Żywcu albo naćpany, albo pijany.. Jak dla mnie porażka..

Chru zrobiła dziś po raz pierwszy w życiu siku do nocnika. Jestem szczęśliwa !

Umowa dla K. poprawiona, obiad na jutro podszykowany. Idę zmyć makijaż i stać się zombie oraz powiesić pranie.

Spaaaać....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz